Náš den

6.30 - 9.00

  • Scházení dětí, převlékání
  • Ranní filtr – rozdělení dětí podle zdravotního stavu
  • Tvořivé činnosti
  • Esteticko-výchovné činnosti
  • Realizace plánovaných činností dle třídního vzdělávacího programu
  • Tvůrčí realizace nápadů dětí
  • Každodenní „třídní rituály“
  • Individuálně plánované činnosti zaměřené na psychomotorický, kognitivní, osobnostní, sociální a morální rozvoj, upevňování správné výslovnosti a rozvoj řeči
  • Tělovýchovné chvilky pod vedením rahabilitační sestry - korekce držení těla spojená s dechovou rehabilitací
  • Ranní cvičení
  • Hygiena probíhá průběžně po celý den, podle potřeb dětí a před a po  každém jídle

8.30- 9.00

  • Svačinka - děti svačí postupně , podle chuti , individuálně
  • Předávání medikamentů a vitamínů

9.00 - 9.45

  • Pokračování či dokončení plánovaných činností z ranního programu dle třídního vzdělávacího programu
  • Hodnocení a vyprávění si o ranních činnostech
  • Návrhy dětí na činnosti a hry na následující den
  • Individuální činnosti
  • Sociální kognitivní hry

9.45 - 11.00

 

  • Příprava na pobyt venku
  • Pobyt venku

11.10 - 11.45

  • Oběd
  • hygiena + vyplachování ústní dutiny vodou

11.45 - 13.45

  • Příprava na spánek nebo odpočinek
  • Literární chvilky
  • Odpolední odpočinek, spánek
  • Výtvarné a jiné klidné činnosti – starší děti, individuálně
  • Volnočasové aktivity pod vedením instruktorů a paní učitelek

13.45 - 14.15

  • Svačinka - postupně podle toho jak se děti probudí

14.15 - 16.55

  • Tvořivé činnosti
  • Individuálně plánované činnosti a individuální přístup
  • Volnočasové aktivity pro skupinky dětí
  • Rozcházení dětí

Režim dne je závazný pouze pro čas stanovený na jídlo, pobyt venku a odpolední odpočinek. Ostatní činnosti učitelka přizpůsobuje zájmu dětí, zajímavým činnostem a konkrétním podmínkám ve třídě.